Jo faig el carrer…(fotografies de Joan Colom)

Imatge  de Joan Colom corresponent a l'exposició "Jo faig el carrer" al MNAC.

Imatge de Joan Colom corresponent a l’exposició “Jo faig el carrer” al MNAC.

“Jo faig el carrer. Amb les meves fotografies jo busco ser una espècie de notari d’una època.”

Joan Colom, 1999

Per primer ha arribat una gran antològica de Joan Colom, les imatges del qual ja formen part del llegat històric i visual de la ciutat de Barcelona. A través de la seva mirada viatgem a l’univers quotidià, humil i també a vegades sòrdid de la vida dels carrers del Raval.

Però Colom no només va ser un fotògraf que va retratar el Raval i la Barcelona del seu temps; gràcies al llegat que el propi autor ha fet donació al MNAC, aquest museu n’ha seleccionat una extensa tria on també si pot veure un curiós viatge que diferents fotògrafs, avui cèlebres, van fer a París per crear-ne imatges que sortissin del tòpic habitual.

Aquesta retrospectiva estarà oberta al MNAC fins el 25 de maig. .

 

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

Crea un lloc web gratuït o un blog a Wordpress.com.

