El boom de la publicitat

Què la publicitat és un autèntic Art i què ja forma part del nostre imaginari col·lectiu des de fa dècades és una realitat evident en el moment que museus i centres d’exposicions en fan retrospectives ben interessants.

És el cas del Museu del Disseny de Barcelona que fins el 31 de març ens ofereix la possibitat de fer un viatge per una part de la història de la publicitat a través de la seva última i recomenable exposició temporal.

Com ens indica el seu web:

“El boom de la publicidad. Reclamos de hojalata, cartón y azulejo. 1890-1950″ recorre els diferents estils i dissenys de la publicitat comercial gràfica, més enllà dels cartells de paper, per acostar a tots els públics dissenys que una vegada van ser cèlebres i que han passat a ser elements de col.leccionisme. L’exhibició, de més de 250 peces, se centra en productes d’ús quotidià, des d’envasos d’aliments o begudes fins a productes de drogueria i farmàcia o tabac”

“El Boom de la Publicitat / Reclams de llauna, cartró i rajola 1890 – 1950”

On? Museu del Disseny de Barcelona

Fins el 31.03.2019

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Bloc a WordPress.com.

%d bloggers like this: